爱喝可乐的小狐狸

快快乐乐的快乐着
Unstoppable - The Score

unstoppable

莫西顾:

如果你有可能看到这首歌,那么希望刚好是你现在正需要的一首。

最后说一下,我现在能以一个过来人给出的建议就是——特别是今天,别去看什么贴吧,微博,QQ空间的八卦新闻和撕逼事件了,临时抱佛脚也好,看点《青年文摘》、《读者》什么的也好,背背各科要点什么的可以,或者什么都不做好好休息一下,“打嘴仗”和“贵圈真乱”对你的口才和思路清晰的保持是没有任何作用的。考试,其实是一种心态的修炼。

GOOD LUCK!各位朋友,我在这里等你会合。


There's a moment in your bones when, when the fire takes over

不知何时,滔天战意,燃起心底

Blood is running, heart is pumping as the battle gets closer

心血澎湃,战斗即将来袭

They could say what they want now

现在他们终于可以道出心声

Cause we'll screaming out

因为我们将一鸣惊人

We can be heroes everywhere we go

何处我们不荣誉加身

We can have all that we ever want

何时我们不心想事成

Swinging like Ali, knocking out bodies

挥拳出击,敌手难觅

Standing on top like a champion

巅峰之上,胜者为王

Keep your silver, give me that gold

盖世无双,舍我其谁

You will remember when I say

这一刻你终将铭记

We can be heroes everywhere we go

所到之处,我们永远都是主角

Keeping us down is impossible

无人可掩你我锋芒

Cause we're unstoppable

我们势不可挡

Oh woah, we're unstoppable

Oh woah,你我无坚不摧

Oh woah, we're unstoppable

Oh woah,你我无人能挡

Every spotlight, every sound bite

聚光灯下,万众瞩目

Everybody who gave up is just a fool for wanting it more than anybody against us

那些半途而废的傻瓜,看见我们却只想着明哲保身

They could say what they want now

现在他们终于可以道出心声

Cause we'll screaming out

因为我们将一鸣惊人

We can be heroes everywhere we go

何处我们不荣誉加身

We can have all that we ever want

何时我们不心想事成

Swinging like Ali, knocking out bodies

挥拳出击,敌手难觅

Standing on top like a champion

巅峰之上,胜者为王

Keep your silver, give me that gold

盖世无双,舍我其谁

You will remember when I say

这一刻你终将铭记

We can be heroes everywhere we go

所到之处,我们永远都是主角

Keeping us down is impossible

无人可掩你我锋芒

Cause we're unstoppable

我们势不可挡

Oh woah, we're unstoppable

Oh woah,你我无坚不摧

Oh woah, we're unstoppable

Oh woah,你我无人能挡

They can say what they want now

现在他们终于可以道出心声

Cause we'll be screaming out

因为我们将一鸣惊人

We can be heroes everywhere we go

何处我们不荣誉加身

We can have all that we ever want

何时我们不心想事成

Swinging like Ali, knocking out bodies

挥拳出击,敌手难觅

Standing on top like a champion

巅峰之上,胜者为王

Keep your silver, give me that gold

盖世无双,舍我其谁

You will remember when I say

这一刻你终将铭记

We can be heroes everywhere we go

所到之处,我们永远都是主角

Keeping us down is impossible

无人可掩你我锋芒

We're unstoppable

我们势不可挡

Oh woah, we're unstoppable

Oh woah,你我无坚不摧

Oh woah, we're unstoppable

Oh woah,你我无人能挡

Oh woah, we're unstoppable

Oh woah,我们天下无敌

Oh woah, we're unstoppable

Oh woah,怎么一个能打的都没有

Oh woah, we're unstoppable

Oh woah,还有谁想上

We're unstoppable

我要看看谁敢阻我!


评论

热度(83)